Administrativ medarbejder til Beredskabsstyrelsen Bornholm

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du se dig selv yde en udstrakt service til dine kollegaer, værnepligtige og frivillige, og trives du med at bringe dig selv i spil? Sætter du en ære i godt teamwork og trives du med en afvekslende hverdag, så læs med her:

Beredskabsstyrelsen Bornholm i Allinge tilbyder et foreløbigt vikariat på 6 måneder, som kontorassistent i staben til besættelse hurtigst muligt eller efter aftale.


Om os

Beredskabsstyrelsen Bornholm opretholder to døgnberedskab på Bornholm og uddanner ca. 80 værnepligtige om året til redningsspecialister. Ud over uddannelsen af værnepligtige gennemfører

Beredskabsstyrelsen Bornholm også en række andre aktiviteter inden for det nationale- og internationale beredskab.

Om stillingen

Administrationen er organisatorisk beliggende i staben. Vi består, foruden dig af en administrationsleder og en overassistent, som du indgår i kontorfællesskab med.
Vores medarbejdere er engagerede, kvalificerede og lægger stor vægt på høj kvalitet i opgaveløsningen og tillidsfyldt samarbejde.

Vi varetager de administrative funktioner i forhold til ansatte, værnepligtige og frivillige.

Vi forestiller os at dine primære arbejdsopgaver vil blive:
• Telefonomstilling, herunder alarmtelefon og radiokommunikation.
• Personaleadministration af udvalgte medarbejdergrupper.
• Afløsning på diverse sekretariatsopgaver.
• Diverse ad hoc sekretæropgaver for ledelsen.
• Udarbejdelse af mødereferater.
• Administration i forbindelse med det nationale- og internationale beredskab, samt støtte med de mange øvrige opgaver, som skal løses i en omskiftelig hverdag.


Om dig

Vi ser gerne du har en kontoruddannelse og gerne erfaring fra tilsvarende arbejdsområder.

Det vil være at foretrække, hvis du har en baggrund med offentlige administration, gerne med et økonomisk blik, og har erfaring med et SAP-baseret program til håndtering af økonomi og personale.

Men hvis du generelt mener at du besidder de rette kvalifikationer og kan se dig selv i ovenstående funktion, så tøv ikke med at sende din ansøgning afsted i dag.
Du skal kunne arbejde i et team med nære kollegaer, men også kunne arbejde selvstændigt og struktureret.

Du er som person effektiv, serviceminded og har gode samarbejdsevner. I en travl hverdag skal du kunne bevare overblikket og dit gode humør - også når presset ind i mellem er på et højt niveau. Derudover er det nødvendigt at du er fleksibel, både når det gælder opgaver og arbejdstid.


Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Afhængigt dine kvalifikationer og færdigheder, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Vil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Annika Westh-Hansen på telefon 72 85 26 84.

Har du spørgsmål til ansættelsesprocessen herunder ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Sheeba Krause på telefon 32 66 50 36.

Ansøgningsfristen er 11. juni 2023. Vi forventer at holde samtaler umiddelbart herefter.

Stillingen er til besættelse pr. den 1. juli 2023, eller snarest muligt herefter.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen.
Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM BEREDSKABSSTYRELSEN
Beredskabsstyrelsen er en central del af Danmarks katastrofeberedskab. Vi arbejder for at udvikle samfundets evne til at forebygge og modstå større kriser og katastrofer.
Styrelsen rykker ud på operative indsatser i Danmark, hvor der er behov for meget mandskab og specialmateriel, og kan indsættes internationalt i katastrofesituationer.
Gennem information, rådgivning, uddannelse og øvelser udvikler styrelsen samfundets beredskab og krisestyringsevner i samarbejde med myndigheder, virksomheder og borgere.
Beredskabsstyrelsen har knap 500 ansatte ved seks operative centre fordelt i hele landet, hovedsædet i Birkerød, Beredskabsstyrelsen Teknisk Skole i Tinglev, kursuscenter i Snekkersten samt Kemisk Beredskab i København.
Beredskabsstyrelsen er en myndighed under Forsvarsministeriet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Bornholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Beredskabsstyrelsen Bornholm, Rønnevej 1-3, 3770 Allinge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=183407&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841342

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet