Byggesagsbehandlere til Byg på Bornholm

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Bornholms Regionskommune søger byggesagsbehandler
Bornholm er inde i en positiv udvikling og vi oplever en stigende mængde af henvendelser.

Som byggesagsbehandler har du en central rolle som sparrings- og samarbejdspartner for både virksomheder og borgerne. Gennem løsningsorienteret dialog skal du vejlede og hjælpe, når de ønsker at bygge til, bygge om eller bygger nyt og på samme tid skal du sikre, at gældende lovgivning overholdes.

I myndighedsbehandlingen er det vigtigt, at du kan afbalancere mange forskellige hensyn – til bygherre, til naboer, til de bornholmske bymiljøer, til den rige bornholmske kulturarv og unikke natur.

Vores byggesager spænder vidt i kompleksitet, og det kræver, at du har analytisk sans. Du skal være i stand til både at have øje for detaljen samt kunne overskue helheden i en byggesag.
 
Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

  • at myndighedsbehandle byggesager
  • at vejlede borgere i forbindelse med byggeprojekter i bred forstand
  • at indgå i forhåndsdialog med virksomheder og borgere om byggesager 
  • at indgå i et tværfagligt samarbejde på tværs af afdelinger

Vi forstiller os, at dine kompetencer

  • Du er serviceminded og kan være præcis og tydelig i rollen som myndighed
  • Du arbejder helhedsorienteret og er bevidst om, hvornår andre skal på banen
  • Du har gode kommunikationsevner i både skrift og tale
  • Du er god til at holde flow i dine sager og få dem afsluttet
  • Du kan have teknisk uddannelse, en uddannelse med samfundsmæssig baggrund, eller have generel erfaring med sagsbehandling fra lignende stillinger.

Om os
I Byg er vi ca. 20 medarbejdere med forskellige kerneopgaver og kompetencer. Opgaverne spænder fra myndighedsarbejde inden for byggeri og landzoneadministration til BBR-sager, matrikulære sager og mere serviceprægede opgaver i vores administrative team.

Vi tilbyder et udviklende job på en arbejdsplads med et godt socialt og fagligt miljø og engagerede kolleger. Omgangstonen er præget af humor og hjælpsomhed. Vi er en travl arbejdsplads, hvor mange interesser skal balanceres i vores opgaveløsning. Vi har fokus på den gode dialog – både internt og i forhold til virksomheder, samarbejdspartnere og borgere.


Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.
Stillingen er på fuldtid.
Kørekort til personbil er et krav.

Praktisk information

Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen. 

Ansøgningsfrist

30-07-2023

Samtaletidspunkt

i uge 33.

Ansættelsesdato

01-10-2023

Kontaktperson

specialist
Elona Amalie Kofod
56922051 / 61247545

Arbejdssted
Småhusteamet
Skovløkken 4, Tejn, 3770 Allinge

En arbejdsplads, der binder øen sammen
BRK er en unik kommunal arbejdsplads, fordi øen er en selvstændig region. Vi arbejder derfor med strategier og opgaver inden for erhverv, turisme og trafik, som er ansvarsområder danske kommuner normalt ikke varetager. På brk.dk kan du læse mere om kommunen, der med 3.600 ansatte er øens suverænt største arbejdsplads.

BRK er en røgfri arbejdsplads. 

Vi hjælper dig på plads
Det er en stor beslutning at flytte til ’solskinsøen’ – derfor står du heller ikke alene med den. Vi har nemlig en tilflytterkonsulent, der hjælper med bolig, job til din ægtefælle og skole- eller fritidstilbud til familiens mindste. Læs mere her.


 

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Bornholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Småhusteamet, Skovløkken, 3770 Allinge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://rekruttering.brk.dk/rekruttering/JobNotice.aspx?CompanyId=InnomateHR_Prod&JobNoticeId=4401

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862053

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet